De negende en de tiende week - Reisverslag uit Tingsryd, Zweden van Margreet Ybema - WaarBenJij.nu De negende en de tiende week - Reisverslag uit Tingsryd, Zweden van Margreet Ybema - WaarBenJij.nu

De negende en de tiende week

Blijf op de hoogte en volg Margreet

18 Juni 2015 | Zweden, Tingsryd

En hier is alweer de laatste blog uit Zweden :D

Dinsdag t/m vrijdag 9 t/m 12 juni: deze hele week stage gelopen. Vrijdag avond even naar voetbal geluisterd en gelukkig hebben ze gewonnen.

Zaterdag 13 juni: vandaag zijn we even naar Quinta geweest. Samen met Quinta ben ik naar Karlshamn geweest en echt oude vissersdorpje.

Zondag 14 juni: vandaag had ik weer even hoofdpijn dus heb ik niet veel gedaan.

Maandag 15 juni: de laatste week is aangebroken.

Dinsdag 16 juni: een normale stage dag gehad.

Woensdag 17 juni: en vandaag de laatste stage dag. Wat gaat de tijd toch erg snel. Met de lunch hebben we samen met onze bazen gegeten. We hebben echt iets Zweeds gekregen. Dat was met tonijn en garnaal, vraag me niet hoe het heet, want het was in het Zweeds en dat is wat te moeilijk voor mij.
Toen onze stage dag over was gingen we nog met z`n allen om de tafel zitten. En hebben we onze map terug gekregen. En we hebben ook nog een cadeau met wat geld gekregen.

Het was een top stage!! En weer een hele grote ervaring erbij.

Donderdag 18 juni: en vandaag de laatste dag hier in Zweden. Wat te doen vandaag: huisje schoonmaken, wassen, kleren van de ICA wegbrengen, laatste boodschapje en inpakken heel belangrijk! En dit wordt mijn dag ongeveer.
Morgen gaan we naar huis, eindelijk :D Wat heb ik daar veel zin in :D
Eindelijk mijn lieve hond Boyke knuffelen :D :D

Nou dit was het dan. Ik zie jullie allemaal weer in Nederland.

  • 18 Juni 2015 - 13:16

    Mirela Niemeijer:

    Hi Margreet,

    Wat leuk te horen dat je van je stage en ook van je verblijf in zweden 10 weken zo veel geleerd en genoten hebt!! Dat was ook de bedoeling! Stage lopen is een, maar de ervaring om uit huis te zijn en alles zelf te moeten regelen en doen, naar het een andere cultuur leren kennen - dat is een groot event in je leven!

    Super goed gedaan!

    Tot maandagochtend op school!

    Goede reis terug!
    Mirela Niemeijer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margreet

Actief sinds 17 Maart 2015
Verslag gelezen: 1129
Totaal aantal bezoekers 4272

Voorgaande reizen:

17 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

10 April 2015 - 20 Juni 2015

Zweden ik kom eraan!!

Landen bezocht: